Gå med Hässelby scoutkår för att få uppleva äventyr och utmaningar med nya kompisar! Bli scout och lär dig nya saker genom att själv få prova på. Hos oss får du uppleva äventyr i naturen.

Om du är intresserad av vad som ingår i medlemskapet och vad medlemsavgiften är så hittar du det här.

Gå med i kåren redan idag!

För att gå med i Hässelby scoutkår kan du göra en intresseanmälan. Fyll i uppgifterna i formuläret så hör en person från kåren av sig till dig. (Om ni inte får svar inom 48 timmar kan ni maila bliscout@hasselbyscout.se och säg att ni skickat in en intresseanmälan på XXX för att få en bekräftelse.)

Eller hör av er till Emil Öhman via e-post till bliscout@hasselbyscout.se  eller ring 070-608 04 25 så kan vi hjälpa er vidare.

Ser formuläret nedan väldigt konstigt ut. Tryck här