Scouternas julförsäljning bidrar varje år till att göra fler unga redo för livet. Scouternas julprodukter är utvalda med omtanke, de handstöpta antikljusen stöps i Småland och de ekologiska värmeljusen är tillverkade av RSPO certifierat palmvax.

Listor och information kan du antingen ladda ner här eller fås utskrivet av din ledare i scoutlokalen (finns i ledarrummet).

Använd gärna Excel-filerna om möjligt då det kan minska både din egen samt kårens administration.

Förutom nedanstående filer finns det också tabeller där man kan se hur långt bort de andra scouterna på avdelningen, grenen mm bor från en själv så att man enklare kan hitta en kompis att sälja tillsammans med. Dessa filer kan fås digitalt via din ledare.

20/12 – Betalning ska vara gjord till kårens swish-nummer 123 601 52 91

Vid frågor, kontakta Emil Öhman, 0706-08 04 25 eller mejla julsaker@hasselbyscout.se