Läs gärna genom denna sida först. Där står det massa matnyttigt om den utrustning som kåren har.

Beställningarna bör läggas ca 2 veckor innan hämtningstillfället. Alla beställningar SKA gå genom detta formulär!

Kontaktuppgifter till materielansvarig: materiel@hasselbyscout.se

Utrustningsbeställning

  • Används

    Mellan vilka dagar utrusningen måste användas (skriv nedan om ni önskar annat hämtningsdatum)
  • ÅÅÅÅ streck MM streck DD
  • ÅÅÅÅ streck MM streck DD
  • Hämtas/lämnas

    Underförstått så kommer utrustningen hämtas/lämnas första resp. sista dagen då den ska användas. Skulle det vara så att man önskar en annan dag för hämtning, skriv i textrutan nedan.
    Det är frivilligt att skriva in tiderna nedan. det underlättar så vi vet när grejerna måste vara framme/kan tas bort.
  • :
  • :
  • exempel:5st traingior, 3st livlinor
  • Övrigt som ni vill delge materielansvarige